Vi fick en massa frågor kring vår resa och enligt oss så har vi varit transparenta med att det var ett samarbete. Varför skulle vi ens försöka mörka det? I alla samarbeten får man briefer om vad samarbetet ska innehålla, likaså detta. I vårt samarbete ingick ett visst antal inlägg t.ex. -ett inför (se detta) -ett efter (se detta) -en insta take over (vilket vi gjorde samt märkte som reklam på Instagram) Där emellan fanns ingenting. Fri publicering. Och här blir detta lite klurigt för vi lever med sociala medier där vi visar vårt liv. Vi uppdaterade från vår resa varje dag med härliga bilder, men ingen skillnad från vårt sätt att arbeta på. Dock så betalade vi resan med privata pengar innan samarbetets gång, just för att vi tänkte på skatt och annat. Och vi har faktiskt inte hunnit fakturera TUI än (vi drog till Spanien en dag efter och har fortfarande semester). Det gjorde det också skönt för oss, då kändes det bättre väl på resan för den var som sagt betald av oss med privata pengar. TUI har en exklusiv produkt, de erbjuder reser. Vi som familj och privatpersoner njöt något stort av detta samarbete. Man kan se det som delvis en arbetsresa men det betyder ju också att man kan njuta privat. Vi kunde skapa familjeminnen. Molly: Jag vill åka tillbaka till andra Spanien mamma (Gran Canaria) Paula: Jag med? Vi lärde oss en massa spanska sånger från mini discot som vi nu sjunger på varje dag. Jag och Hugo har inte försökt mörka något, vi har följt vårt avtal och gjort det som förväntats. Att köra smygreklam, känns inte det rätt så passé? // Update gällande rabattkoden. Jag hade missuppfattat! Koden ”Paula” ger dig 1000 kr rabatt till samma hotell vi var på. Riu Vistamar. Koden gäller fram till 31/7 och gäller avreseperioden okt-april. Se hotellet HÄR